حامدحدادی در آمریکا دادگاهی شد
 
بسم رب النور والنور
خوش آمدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, :: 15:42 ::  نويسنده : مهدی طرفی

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دادگاهی شدن حامد حدادی در آمریکا گفت: تا حد توان مشکل پیش آمده برای حامد را پیگیری می‌کنیم و هر کاری لازم باشد انجام می‏دهیم.

محمود مشحون در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر اینکه درگیری حامد حدادی و حضور این بازیکن در دادگاه آمریکا یک مسئله کاملا شخصی است، اظهارداشت: هنوز موفق به برقراری تماس با حامد نشده‎ام. اما فدراسیون بسکتبال وظیفه خود می‎داند که پیگیر مشکل این بازیکن باشد چون او یک قهرمان و سرمایه ملی به حساب می‎آید.

وی به این سوال که "با توجه به تاکید فدراسیون بسکتبال مبنی بر لزوم رعایت شئونات اخلاقی توسط ملی‎پوشان و محرومیت آنها در صورت رعایت نکردن این اصل، آیا این احتمال وجود دارد که حدادی هم با محرومیت از حضور در تیم ملی مواجه شود؟"، پاسخ داد.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: حامد با خانمی که قرار بوده همسرش شود اختلافاتی داشته است و به همین دلیل با هم درگیر شده‎اند و کارشان به دادگاه کشیده است. هنوز هم هیچ اتفاقی نیفتاده و اجرای حکم در صورت تخطی از دستورات قاضی است.

وی ادامه داد: این مشکلی است که برای هر فرد عادی هم ممکن است رخ دهد. این موضوع برای حدادی هم کاملا شخصی و خانوادگی محسوب می‎شود که خارج از کشور رخ داده است.

مشحون با اشاره به این بیت شعر" گنه کرد در بلخ آهنگری، به ناحق در شوشتر زدند گردن مسگری"، تصریح کرد: این موضوع و مشکل شخصی که برای حدادی پیش آمده است هیچ ارتباطی به تاکیدات فدراسیون ندارد. با بازیکنی باید برخورد شود که در عرصه بسکتبال مرتکب خلاف اخلاقی شود. جایگاه حدادی در تیم ملی همچنان محفوظ است.

وی ادامه داد: چه بسا در این مورد دست‎هایی در کار نباشند! وقتی چینی‎ها برای تضعیف تیم ملی بسکتبال ایران و جلوگیری از قهرمانی دوباره ما دست به هر کاری می‎زنند، بعید نیست در این زمینه هم نقش داشته باشند تا حامد به تیم ملی نرسد و این مسئله موجب تضعیف ترکیب تیم ملی شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه "آیا علت تاخیر حامد حدادی در پیوستن به اردوی تیم ملی همین مسئله بوده است"، خاطرنشان کرد: هنوز با حامد صحبت نکرده‎‌ام اما او دراین مدت پیگیر وضعیت باشگاهی‎اش هم بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان خاطرنشان کرد: قرار بود حامد حدادی اواخر هفته آینده به ایران بازگردد. پیگیری می‎کنیم تا بدون هیچ مشکلی هر چه زودتر به اردو ملحق شود. ضمن اینکه رسانه‎ای شدن مشکلات شخصی افراد اصلا و به هیچ وجه درست نیست. چون بازی کردن با آبروی آنها محسوب می‏شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد حدادی، بازیکن ایرانی تیم ممفیس گریزلیز، برای پاسخگویی به اتهام درگیری با "گلناز (عسل) کربلایی نعمت معینی" در دادگاه "شلبی کانتی" حضور پیدا کرد. قاضی دادگاه او را با قید ضمانت ۱۰۰۰ دلار آزاد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 38937
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

خدمات وبلاگ نويسان جوان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد ماوس

تعبیر خواب آنلاین